Klachten & garanties

Hoe kan ik mijn klacht aan u melden?

Is er iets niet goed gegaan?

Wij zoeken graag naar een passende oplossing. Stuur ons alsjeblieft een mailtje naar klachten@thuisgekleed.nl en vertel ons wat er niet is goed gegaan. U krijgt van ons de bevestiging dat wij uw klacht goed hebben ontvangen. Omdat we zelf een hekel hebben aan wachten, doen wij onze uiterste best om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Mocht het wat langer duren dan 14 dagen, dan stellen wij u daar direct van op de hoogte.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Welke garantie biedt Thuisgekleed?

Een artikel moet natuurlijk in alle redelijkheid aan uw verwachting voldoen. Doet dat het echter niet, dan biedt Thuisgekleed.nl 6 maanden garantie. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan bekijken we samen naar wat er niet goed is gegaan.

Houdt u er wel rekening mee dat de onderstaande zaken helaas niet onder de garantie vallen:
  • Normale slijtage van kleding.
  • Gebreken veroorzaakt door verkeerd of intensief gebruik.
  • Overmatige transpiratie.
  • Afgeven en verkleuring van kleding.
  • Het pillen van kleding.
  • Gebreken ontstaan door wassen of drogen.
  • Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
  • Gebreken aan water- en winddichtheid van kleding, tenzij anders vermeld in de productomschrijving in onze webshop.
  • Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten.
  • Indien er veranderingen in of aan de artikelen zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Verkoper of de fabrikant zijn verricht.
  • Indien beschadiging aan de goederen is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatigheid aan de zijde van Koper
Wij zijn er om te helpen! Neem contact op

Main Menu