Betalen

Verloopt mijn betaling veilig?

U wilt natuurlijk zeker weten dat uw betaling veilig verloopt. Dat willen wij bij Thuisgekleed.nl ook! Daarom hanteren wij de hoogst mogelijke veiligheidsstandaarden om uw privacygevoelige informatie te beschermen.

Hoe kan ik mijn bestelling vooraf betalen?

Vooraf betalen met iDEAL
U kunt uw bestelling, zonder extra kosten, online betalen met iDEAL. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en Thuisgekleed.nl gaat meteen aan de slag met uw bestelling.

Vooraf betalen met Creditcard
U kunt uw bestelling ook betalen met een creditcard. Dit kost u niets extra. Wel zit er een extra stap in het betaalproces.

Dat komt omdat creditcardtransacties worden afgehandeld op basis van de extra veiligheidscheck ‘3D Secure’. Wat deze stap precies inhoudt, is afhankelijk van de uitgever van de creditcard. Het is in ieder geval veiliger voor u.

Hoe kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Achteraf betalen via AfterPay
Liever betalen na ontvangst van uw bestelling? Ook dat is mogelijk via AfterPay. U ontvangt een e-mail met een digitale acceptgiro van AfterPay om uw bestelling te betalen. Deze ontvangt u binnen enkele werkdagen na het plaatsen van uw bestelling op het door u opgegeven e-mailadres.

Let op; de betaalmethode AfterPay is alleen mogelijk voor bestellingen met een factuuradres in Nederland.

Meer informatie over deze betaalmethode vindt u op de website van AfterPay. U gaat dan wel akkoord met de betalingsvoorwaarden van AfterPay.

Paypal
Direct en online betalen via Paypal. Hiervoor moet u wel een Paypal account hebben. Uw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat u direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd. Voor meer informatie over Paypal verwijzen wij u naar www.paypal.nl.

Kan ik ook vanuit Duitsland of België betalen?

Bestelt u vanuit Duitsland of België? Dan kunt u bij ons betalen met een creditcard van Mastercard of Visa. Buitenlandse betaalmethoden als Bancontact (Mister Cash) en Sofort Banking zijn bij ons helaas niet beschikbaar.

Kan ik ergens al mijn betalingen terugzien?

Al uw aankopen kunt u terugvinden in “Mijn Account”. Zo heeft u een duidelijk overzicht van al uw bestellingen. Nog geen account aangemaakt? Dan kunnen wij u helaas geen overzicht geven van uw aankopen.
Wij zijn er om te helpen! Neem contact op

Main Menu