Bestellen & Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten bij Thuisgekleed.nl?

Wij beseffen dat er veel online aanbieders zijn waarbij alle verzend en retourkosten gratis zijn. Voor de kleine winkelier is dit echter te kostbaar. Daarom vragen wij u een kleine bijdrage voor de verzendkosten van 3,95 en zijn de retourkosten in de winkels gratis.

Dit geldt voor alle bestellingen vanuit Nederland. Bij een bestelling naar België of Duitsland is de bijdrage 7,95.

Ik heb een artikel besteld en nu is het afgeprijsd. Heb ik nu recht op verrekening?

O jeetje, wat super vervelend. Wij zouden hier ook van balen. Toch vragen wij uw begrip dat het niet mogelijk is om u het prijsverschil terug te betalen. Mocht u alsnog een vraag hebben, neem dan gerust contact met ons op door een mailtje te sturen naar klantenservice@thuisgekleed.nl.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Thuisgekleed.nl doet u eenvoudig door onderstaande stappen te volgen:
  • Plaats de gekozen artikel(en) in het winkelmandje
  • Controleer of alles klopt
  • Klik op de knop ‘afrekenen’.
  • Log in op uw persoonlijk account
  • of vul uw gegevens in.
  • Controleer nogmaals of alles klopt en ga dan naar betaalmethode.
  • Kies uw betaalmethode en klik op ‘betalen’.
Vriendelijke bedankt! De bestelling wordt nu geplaatst.

Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?

Binnen enkele minuten ontvangt u, op het door u opgegeven e-mailadres, een e-mail met hierin:
  • de orderbevestiging
  • de factuur en;
  • een specificatie van uw betaling.
Geen orderbevestiging ontvangen? Dan is er mogelijk toch iets fout gegaan. Om dat zo snel mogelijk voor u op te lossen, stuur dan een mailtje naar klantenservice@thuisgekleed.nl. Dan kijken wij snel met u mee.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Binnen Nederland worden alle bestellingen binnen 3 werkdagen verstuurd voor een vast bedrag van € 3,95. Duurt de levering iets langer, dan laten wij dat direct weten.

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling in een van de aangesloten winkeliers te laten bezorgen.

Wilt u liever uw bestelling op een ander adres ontvangen? Ook dat is geen enkel probleem. Kies dan voor "Ander bezorgadres" en voer het betreffende adres in.

U volgt uw bestelling eenvoudig via de Track & Trace code, die wordt gezonden naar het door u opgegeven e-mailadres. Bestellingen met een verzendadres in België of Duitsland betalen standaard € 7,95 verzendkosten, ongeacht de bestelwaarde. Het kan zijn dat uw bestelling iets langer onderweg is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een foutje gemaakt tijdens de bestelling? Of misschien te snel op de bestellen knop gedrukt? Geen probleem! Neem snel contact op met onze klantenservice door te bellen of een mailtje te sturen.

Misschien is de bestelling nog niet verzonden en kunnen wij alsnog snel annuleren.

Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u kosteloos retourneren.

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Wat kan ik nu doen?

Helaas gebeurt het wel eens dat een pakketje zoek raakt. Heel vervelend natuurlijk. Als u zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt, dan gaan wij voor u aan het werk om de bestelling op te sporen.

Bel 06 39673541 of stuur een mailje naar onze klantenservice: klantenservice@thuisgekleed.nl
Wij zijn er om te helpen! Neem contact op

Main Menu