Veelgestelde vragen

Hoe kan ik Thuisgekleed het beste bereiken?

Heeft u vragen over een bestelling of product dan kunt u ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op telefoonnummer +31 (0) 38 303 39 74. Via info@thuisgekleed.nl kunt u ons altijd bereiken, wij proberen u mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Is het product toch niet helemaal naar wens? Geen probleem, ongedragen en in originele staat verkerende producten mogen altijd geretourneerd worden binnen 14 dagen (geen werkdagen).

Verstuur het product in originele verpakking met pakbon of herroepings formulier en voldoende gefrankeerd naar ons retouradres. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant.

Wat is het retouradres van Thuisgekleed?

Thuisgekleed.nl
van der Capellenstraat 144
8014 VS Zwolle

Wanneer ontvang ik het geld van mijn retour terug op mijn rekening?

Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na het aanmelden van je retourzending (of herroepen van je bestelling) naar je teruggestort of op de factuur verrekend bij achteraf betalen (wij mogen wachten met terugbetalen totdat de artikelen retour zijn ontvangen). Retourneer je de hele bestelling, dan storten wij de aankoopwaarde inclusief de bezorgkosten terug. Terugstortingen worden altijd uitgevoerd op dezelfde wijze als waarmee de order door jou is betaald.

Hoe kan ik mijn product ruilen?

Vind u het product erg leuk maar wilt u hem graag ruilen voor een andere maat, kleur of vergelijkbaar artikel van de zelfde prijs, dat kan, mits het product ongedragen is.

Stuur het artikel op eigen kosten naar ons retouradres met retourformulier of pakbon, schrijf hierop voor welk artikel of maat u het wilt ruilen. Is het gewenste product voorradig dan verzenden wij deze kosteloos naar u.

Is het gewenste product niet op voorraad of leverbaar dan storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De verzending vindt plaats binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Wij versturen je bestelling binnen Nederland met PostNL en wanneer dat is gebeurd krijg je van ons een verzendbevestiging met alvast een track&trace-link. Zo kun je na 22:00 op de dag van verzending je bestelling volgen en heb je duidelijk zicht op de afleverroute.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 6,95, vanaf 50 euro is de verzending gratis.

 

Zelf pakket ophalen?

De meeste kleine artikelen kun je ophalen bij onze winkel in Zwolle Zuid. Als je voor 23:59 uur bestelt, dan kun je je pakket morgen vanaf 13.00 uur ophalen.

Ga je je pakket ophalen bij SUD Mode & Living? Neem dan je legitimatiebewijs mee. Je moet laten zien dat de naam op het legitimatiebewijs klopt met de naam op het pakket. Zo weten we zeker dat je pakketje ook echt alleen bij jou terechtkomt.

Hoe kan ik betalen?

Betalen is mogelijk via:

– iDEAL
– Overboeking

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gevraagde persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Thuisgekleed.nl en worden voornamelijk gebruikt voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, en het voeren van een verantwoord klantenbeheer, risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Je gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Uiteraard kun je de gegevens zelf in je account wijzigen, of neem even contact op met onze klantenservice.

Ik heb een klacht.

Het spijt ons dat een artikel, de webshop of onze service niet aan je eisen voldoet. Neem direct even contact op met onze klantenservice, dan overleggen we samen hoe dit het best opgelost kan worden. Betreft het een klacht over een artikel, stuur dan even een mailtje met een foto van de klacht. Doorgaans kunnen we dezelfde dag tot een oplossing komen, maar als dit langer duurt zullen we er uiterlijk binnen 14 dagen op terugkomen. Wanneer een klacht niet door ons opgelost kan worden, kun je een geschil indienen bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Je hebt tot 31 dagen na ontvangst van de bestelling de tijd om deze te controleren op eventuele defecten en juistheid. Na deze periode is de koop gesloten.

Vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen, heb je 6 maanden garantie op de kleding, mits deze deugdelijk is gebruikt.

Ik heb een suggestie!

Zie je een fout op de website of heb je ideeën om de site prettiger te maken? Neem dan direct contact met ons op en laat het ons weten! Feedback van onze klanten wordt door ons zeer gewaardeerd, dus schroom niet en laat je horen.